IESKATIES - IZPĀRDOŠANA31Dārza mājas un pirtis133Apkure740Auto un moto preces9955Bērniem un mazuļiem526Datortehnika, preces birojam2308Datoru komponentes, tīkla produkti1087Instrumenti3331Kokapstrādes iekārtas127Mājai un dārzam6551Mājsaimniecības preces4258Metālapstrādes iekārtas48Optika, foto tehnika344Ražošanas un sabiedrisko telpu tehnika154Sadzīves tehnika579Santehnika1048Skaistumam un veselībai196Smaržas un kosmētika0Sports un fitness12399Telefoni, planšetdatori, APPLE319Tūrisma preces6519TV, audio, video, spēļu konsules443Ziemassvētku preces104Zoo preces12Unsorted6095

Garantija

Kategorijas

Garantija

Cienījamie klienti!

GARANTIJA

1. Visām www.precesdarbam.lv pirktajām precēm ir ražotāja garantija. 

2. Ražotāja noteiktais garantijas termiņš precēm ir atšķirīgs, tas var būt līdz divpadsmit gadiem.

3. Informācija par ražotāja garantijas termiņu konkrētajai precei ir meklējama preces aprakstā vai ir iespējams pajautāt www.precesdarbam.lv klientu konsultantam.

4. Gadījumos, kad ražotājs kādai precei būs noteicis garantijas termiņu, kas īsāks par diviem gadiem, patērētājs ir tiesīgs divu gadu laikā no pirkuma brīža iesniegt prasību par preces neatbilstību līguma noteikumiem.

5. Pretenzijas pieteikšanas tiesības ir spēkā, ja prece tika izmantota tikai paredzētājos apstākļos.

6. Juridiskām personām, kas nav Patērētājs, tiek nodrošināts tikai Ražotāja noteiktais garantijas termiņš. 

7. Informējam, ka ražotāja garantijas nosacījumi ir spēkā, ja pircējs var uzrādīt:

7.1. pirkumu apliecinošu dokumentu (čeks, pavadzīme);

7.2. ražotāja vai izplatītāja garantijas talonu (ja ražotājs vai izplatītājs tādu ir ietvēris preces komplektācijā).

7.3. informāciju par sertificētajiem ražotāja servisa centriem var atrast, garantijas talonā, zvanot ražotājā pārstāvniecībai vai uz preces iepakojuma norādītajam izplatītājam, vai arī zvanot pa telefonu 22443221, vai rakstot uz e-pastu: info@precesdarbam.lv.

8. Informējam, ka garantijas nosacījumi nav attiecināmi uz preces papildus piederumiem (preces aksesuāriem), barošanas elementiem (baterijas, akumulatoriem, utt), piederumiem, kuriem ir ierobežots resurss (drošinātāji, austiņas, mikrofoni, utt). 

9. Ražotāja garantijas nosacījumi nav spēkā pret bojājumiem, kas radušies pircēja vai lietotāja vainas dēļ un tie ir sekojoši:

9.1. precei ir garantijas plombu, sērijas numuru bojājumi;

9.2. prece nav lietota tai paredzētajām vajadzībām un nav ekspluatēta tā, kā tas ir norādīts preces lietošanas instrukcijā;

9.3. saskrāpētas, salauztas konstrukcijas, saplaisājis ekrāns, ieliets ūdens tam neparedzētajās vietās, nepareiziem līdzekļiem kopta prece, ja precē ir atrasti nepiederoši priekšmeti, ir pieļauta kukaiņu iekļūšana izstrādājumu iekšienē vai kādas citas pēdas, kas liecina par nepareizu preces ekspluatāciju;

9.4. ja bojājums, radies barojošā sprieguma, telekomunikāciju, kabeļu tīklu neatbilstībai ražotāja noteiktajiem standartiem, strauju temperatūras svārstību dēļ, kā arī citu sadzīves un ārējo faktoru dēļ, piemēram, kvēpi, dūmi, putekļi, mitrums, triecieni, skrāpējumi;

9.5. ja izstrādājumā redzamas nekvalificēta remonta pēdas;

9.6. ja precei ir izmantoti nestandarta barošanas bloki, piederumi un rezerves daļas, kā arī izejmateriāli (piemēram, kārtridži, toneri u.c.), ko ražotājs nav sertificējis lietošanai ar noteikto preci, un ja tas ir izraisījis šīs preces bojājumus;

9.7. papildus aprīkojumam garantija netiek piemērota - baterijām, austiņām, savienojošiem kabeļiem, lādēšanas ierīcēm, pultīm).

9.8. dabiska elementu nolietojuma gadījumos.

9.9. ja pircējs preci ir izmantojis ražošanas vai profesionāliem mērķiem (ja konkrētā prece nav paredzēta šādiem nolūkiem);

9.10. garantija nedarbojas, ja radušies bojājumi nepareizas preces transportēšanas rezultātā.

10. Gadījumā, ja prece ir sabojājusies, pircējam ir šādas iespējas:

10.1. dodies uz ražotāja vai izplatītāja garantijas talonā norādīto servisa centru (līdzi ņemot pirkumu apliecinošu dokumentu un garantijas talonu, ja tāds ir) – rekomendējams kā visātrākais preces bojājuma novēršanas variants;

10.2. vērsties Rīgā, Ēdoles ielā 5, darba dienās no plkst. 8:30 līdz 18:00 (līdzi ņemot pirkumu apliecinošu dokumentu);

10.3. zvanīt pa tālruni 22443221, kur pircēju uzklausīs www.precesdarbam.lv darbinieks un ieteiks labāko risinājumu.

11. Pirms preces nodošanas remontā jāparūpējas par datu drošību. Garantijas servisa centri negarantē datu saglabāšanu, tāpēc jānodrošinās ar datu rezerves kopijām.

12. Gadījumā, kad garantijas apkalpošana nav spēkā, bet pircējs atsakās no maksas remonta, tad pircējam ir jāsedz diagnostikas izmaksas, un pircējs saņem Servisa centra slēdzienu par konstatētajiem bojājumiem. Ja pircējs piekrīt maksas remontam, tad diagnostikas izmaksas nav jāsedz.

 

Atgādinām, ka patērētājiem 24 mēnešu laikā no preces piegādes dienas ir likumā noteiktās tiesības pieteikt prasījumu par līguma noteikumiem neatbilstošu preci.

Neskaidrību gadījumā rakstiet Mums!